dimarts, 2 d’octubre del 2007

Nooo! Cabroooons!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Aquest diumenge vaig disfrutar d'allo mes. Vaig trobar una riereta quasi seca on un munt 'd'espia dimonis' ponien frenèticament els seus ous a l'aigua. Em vaig dir aquesta es la meva! i em vaig arrossegar per terra com un autentic Frikosal intentant aconseguir aquella foto màgica. Aquella foto plena de detall, dinàmica, on s'explica l'acció. Al tornar a casa vaig maleir als porcs de canon. 1Gb perdut.

Este domingo disfrute de lo lindo. Me encontré con un riachuelo casi seco donde un montón de libélulas practicaban frenéticas el Kama-Sutra. Me dije a mi mismo, Bufaforat esta es tu oportunidad. Saque mi silla portátil, me puse mi Gin-Tónic y allí cómodamente sentado hice un montón de fotos cual autentico 'Mosquito' intentando aquella foto sin contraste, un poco desenfocada tan difícil de conseguir. Al volver a casa maldije a los cerdos de canon. 1Gb perdido.

-bf

3 comentaris:

Le Mosquito ha dit...

Gracias a lo que después explicas, pudiste recuperar al gigabeattle.

"El giga perdido y hayado en el templo".

Jodidos errores que dan las réflex. hay muchísima gente quejándose de lo mismo, especialmente en Canon y Olympus.
:(

frikosal ha dit...

Entenc que no va ser un problema del hardware de la tarja si no de software.

Et pot passar amb qualsevol maquina, no se si canon es especialmente pitjor amb aixo.

Un consell es formatejar sempre la tarja desde la camera, i mai canviar la tarja de camera sense formatejar. En teoria tothom formateja igual, pero..

Un altre tema es que el FAT es especialment insegur pero NTFS no es pot posar a no ser que et diguis Gates. Potser els fabricants s'haurien de plantejar aquest tema i adoptar un altre sistema d'arxius, el problema es que si es va a qualsevol dels bons i oberts, al windows no es podra llegir facilment.

Erna Ehlert ha dit...

jajaja....

quina grasia la teva traduccio!!!

un saludo