dimarts, 26 de juny del 2007

Escarbat vermell (II)

M'encanta el volar d'aquests escarbats vermells. Es tan elegant. Llastima que costi tant enxamparlos al vol. De totes maneres, així desenfocats, com en aquesta foto, fan també la seva patxoca, no?

4 comentaris:

Le Mosquito ha dit...

Pues pienso que sí, Bufaforat, que merece la pena subir fotografías así, borrosas o no, y en las que permanecen un instante de nuestra vida.
Esta es muy dinámica y veo en ella ese "aterrizaje forzoso" que hacen muchos escarabajos. La verdad es que aún no he visto ningún vuelo elegante de escarabajo ¡pero es que la elegancia es tan relativa!.

treehugger ha dit...

Esto no hay quien lo pague, le mosquito, en virtual, acudiendo a mi blog. Err.. quiro decir al blog del colgado este de Bufaforat. Y no solo lee el ultimo post sino que se lo cepilla enterito, y encima lo picotea con ese verbo facil que dios le ha dado... snif, snif... Es como si de repente se abriese una luz en el cielo, sonase musica celestial mientras un arcanjel con el tipo de zdenka bajase del cielo moviendo sus curbas y mirandote a los ojos entreabriese los labios sacando un poco la lengua mientras te guiñase un ojo y... 'plas'
-Otra vez soñando despierto
-Venga a trabajar, que no das golpe ultimamente...

frikosal ha dit...

No se quin escarabat es no em sona.

No facis gaire cas als que et donen consells facils, el que has de fer es enfocarte, millorarte, definirte, perfeccionarte, putejarte, doctorarte .. i tallarte-la despres, i rajant sang com un porc ferit a l'escorxador pujar fotos i exposarte, mutilat, a la ira del mon i a la rauxa dels trolls.

Temps era temps anavem a fer unes cerveses als amics de les arts, qui sap si aquesta costum es podria resucitar?

Erna Ehlert ha dit...

encara que no sigui nitida la foto la trobo molt bonica tant de colors com de composisio.