dissabte, 27 d’octubre del 2007

Baixant del 'pedra'


Bella poncella que vaig fotografiar tot baixant del Pedraforca el mateix dia en que un 'amic', un impresentable, va fer aquesta altra fotografia.

dissabte, 20 d’octubre del 2007

Insecte en perill (I)

Hola 'flipper', perqè em mires amb aquesta cara? em mires com si l'home del sac fos darrera meu, a punt d'atraparme...

divendres, 5 d’octubre del 2007

Floreta tot pujant a La Mola



Aquesta floreta la vaig caçar aquest Abril tot pujant a La Mola. Necessitava practicar amb el 100mm f2.8 que m'havien deixat. Al fer les fotos no hi vaig parar massa comte però un cop a casa em va agradar molt el fet de que la punta dels pistils centrals quedessin molt ben enfocats mentre que la resta de la flor quedava fluixa d'energia.

Pues eso, que me gustaria imitar al rey de las flores, pero ya se sabe, copiar tampoco es tan facil y claro yo soy Bufaforat y no Bufaploraria asi que no pude llorar un poco para darle ese toque de 'rocio' que tan bien queda en alguna de sus fotos.

dimecres, 3 d’octubre del 2007

Libel·lules ponent ous


Aquí les teniu, després de recuperar quasi la totalitat de les fotos de la pastilla, us deixo aquest parell de libèl·lules enfeinades ponent els seus ous a l'aigua. La foto esta molt retallada, es fosca, moguda i desenfocada al mateix temps. Però les altres encara son pitjors.

Como lo prometido es deuda aquí esta la mejor de las pobres fotos que saque el pasado domingo. Podéis observar el curioso rito que siguen las libelulas a la hora de poner sus huevos. Vaya huevos.


Para recuperar el contenido de la pastilla utilicé el propio windows. Apunté con el raton a la pastilla CF, le di al boton derecho y seleccioné 'propiedades'. En 'propiedades' hay una pestaña de 'Herramientas' donde encontré una opción de 'comprobar errores' que incluia la opción de 'Reparar automáticamente errores en el sistema de archivos'. Esto me creó un directorio 'Retrieved.000' donde encontré un montón de ficheros con la extensión '.CHK'. Al renombrarlos a '.jpg' mediante la orden de MSDOS 'copy *.chk *.jpg' convertí todos los ficheros a la extensión JPG. A excepción de cuatro que aparecían en blanco, el resto de ficheros estaban perfectos, bueno, fotográficamente una basura, pero al menos se podían leer. Creeis que es prudente seguir utilizando esta pastilla?

dimarts, 2 d’octubre del 2007

Nooo! Cabroooons!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Aquest diumenge vaig disfrutar d'allo mes. Vaig trobar una riereta quasi seca on un munt 'd'espia dimonis' ponien frenèticament els seus ous a l'aigua. Em vaig dir aquesta es la meva! i em vaig arrossegar per terra com un autentic Frikosal intentant aconseguir aquella foto màgica. Aquella foto plena de detall, dinàmica, on s'explica l'acció. Al tornar a casa vaig maleir als porcs de canon. 1Gb perdut.

Este domingo disfrute de lo lindo. Me encontré con un riachuelo casi seco donde un montón de libélulas practicaban frenéticas el Kama-Sutra. Me dije a mi mismo, Bufaforat esta es tu oportunidad. Saque mi silla portátil, me puse mi Gin-Tónic y allí cómodamente sentado hice un montón de fotos cual autentico 'Mosquito' intentando aquella foto sin contraste, un poco desenfocada tan difícil de conseguir. Al volver a casa maldije a los cerdos de canon. 1Gb perdido.

-bf